Friday, December 16, 2016

Melting Snowflake Winter Kit by Scheepjes


Have you seen the Melting Snowflake Winter Kit by Scheepjes?
It contains:
8 balls of Merino Soft
444 Miyuki Glass  Beads
Gutermann Big-Eye-Needle (115mm)
Melting Snowflakes Shawl pattern designed by me!
Scheepjes label

It comes in 4 different colorways and you can buy it here at Wool Warehouse or here at Deramores, they both ship worldwide.
Or find a store near you here.

I am going to make the Crystal colorway!

This blog post contains affiliate links. I only link to products I personally use or would use.  All opinions are my own.

19 comments:

  1. OMG!! No!! I haven't and this is just AMAZEBALLS. I want one.

    ReplyDelete
  2. Wauw, die ziet er mooi uit! Veel plezier met het maken.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. heb gisteren mijn doos gekocht en ben vandaag bezig met het haken , ik heb een vraagje er staat haak 34 motieven en op het tweede blad staat het plaatsindiagram met 8-9-8 wat volgens mij 25 is , of maak ik nog een vierde rij met 9 , dan zouhet wel kunnen die 34
    trouwens het haakt zeer aangenaam, kan bijna niet wachten tot hij af zal zijn
    laat u mij iets weten
    groeyjes
    Micheline

    ReplyDelete
    Replies
    1. Er staat +8 +9 +8. Dus steeds de drie bloemen die er staan getekend plus de 8, 9, 8.

      Delete
    2. ok, had het zoniet begrepen, Ik had het boekje van Sheepjes gekocht in Tilburg, wat een mooi boekje , zou alles haken wat erin staat, werd dadelijk verliefd op deze sjaal, en dit was het enige dat je moest bestellen, heb gisterenavond al 9 steren gehaakt,
      groetjes en prettige feestdagen gewenst
      Micheline

      Delete
  5. Hoi atty , ook ik ben gestart met je prachtig sjaal.
    Je haakt 34 motieven. ...maar hoeveel sterren haak je van elke keur? Als ik 34:4 kom ik uit op 8,5 haak ik dan 8 of 9 van elke kleur?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan in ieder geval van alle kleuren 8 en dan kan je kiezen van welke 2 kleuren je er 9 doet.

      Delete
  6. Hi I'm struggling to get my motif to be 16cm in diameter any tips? Got to admit I'm a novice and winging it in places. If I can share a photo somehow I'd love some help. Thank you! Emma

    ReplyDelete
    Replies
    1. If your motif looks good I wouldn't worry about the size it became! Only means your shawl will be a bit bigger or smaller.

      Delete
  7. Hey, Ik vind je sjaal heel erg mooi maar had hem graag gemaakt in andere kleuren. Is het patroon ook apart te koop?

    ReplyDelete
  8. Buen dìa, si me interesa un patron que debo hacer?. No aparece publicado.

    ReplyDelete
  9. Hallo Atty,wat een heerlijk patroon en fijn materiaal om mee te werken. Ik ben nu toe aan ronde 5.
    Wat ik niet goed begrijp is hoe ik ronde 5 haak en dan een volgend motief eraan haak. Die moet dan toch nog eerst omhaakt worden met ronde 5 en ook weer aan een volgend motief...
    Help,ik loop vast. :-)
    Ik hoop dat je me vooruit kunt helpen

    Keti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Als je ronde 5 aan het haken bent dan haak je op de punten waar het moet (zie het diagram) als het ware de andere motieven mee. Je hebt dus zeg maar 1 motief wat helemaal af is gehaakt, nu haak je volgend motief en in die vijfde ronde, haak je op het punt waar je normaal gesproken een tweede losse haakt, het afgehaakte motief mee door een hv in de lossenruimte van dit motief te haken. Ik hoop dat je het nu snapt.

      Delete
    2. dag Atty
      hij is af mijn sjaal,heb er echt van genoten, heb al veel positieve kommentaat gekregen, hij is dan ook supermooi, heb hem op mijn blog staan
      groetjes
      Micheline
      kruissteekmieke.blogspot.be

      Delete
  10. Goedemorgen,
    Ik heb mijn pakket gekocht bij Wool Warehouse maar ik zie alleen maar donkere kralen in het potje terwijl ik toch duidelijk de doorzichtige/zilveren kralen in de bloempatronen zie. Horen er zilverkleurige kralen bij te zitten. Ik zie op een foto die ik gevonden heb van wel. Erg vreemd.
    Alvast hartelijk dank voor je reactie.

    ReplyDelete
    Replies

    1. Ik ben alleen de ontwerpster van de sjaal en ga niet over het inpakken van de kits. Het beste is om Scheepjes hierover een mailtje te sturen. contact@scheepjes.com

      Delete